ü Дитина –
вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси – могутність і
безмежність (Ш.
Амонашвілі)
ü Посередній учитель
розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає
ü Учитель і
учень ростуть разом.
ü Минуле
належить історії, майбутнє – це таємниця, а ця мить – подарунок. Ось чому цю
мить називають сьогоденням.
ü Ваша сила
– віра в себе. Ваша свобода – відповідальність за власний розвиток. Ваші
здібності – культура само створення. (А. Смоловик)
ü Учитель,
який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх
учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і
школярів на уроці.
ü Справжній
педагог повинен працювати на майбутнє
ü Щоб бути
Великим – треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
ü Серце
віддаю дітям. В. Сухомлинський
ü Людина має
відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення мети
Д. Брюннер
ü Немає
нічого що не долалось би працею
ü Розум
являє собою суму найкращих наших почуттів П. Шеллі
ü Роби
велике не обіцяючи великого. Піфагор
ü Ми
навчаємося не для школи, а для життя.
Сенека Молодший
ü Має
значення тільки те знання, яке використовується на практиці.
Гордон Драйден
ü Мозок
людини здатен учитися все життя – з моменту народження до самої смерті.
Гордон Драйден
ü Нехай
учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрічі з ними, тоді й діти поспішатимуть
у школу і щиро радітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш.
Амонашвілі
ü Мудра
людина не робитиме іншим того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій
ü Прокладай
шлях до розуму людини через її серце. Ф.Честерфілд
ü Відкриття
народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове
знання учня. К.Федін
ü Вчаться у
тих, кого люблять.
ü Ти можеш!»
— повинен нагадувати вчитель учневі.
«Він може!» — повинен нагадувати
колектив.
«Я можу!» — повинен повірити в
себе учень. В.Шаталов
ü Сучасний
урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для
розвитку особистості учня
ü Наші
знання — це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.
М.Ебнер-Ешенбах
ü Учитель –
бджілка, знання учнів – мед.
ü
«Урок – перше вогнище, зігрівшись біля якого людина
прагне стати мислителем»
Г.О. Пуліна
ü Ніщо велике
ніколи не було досягнуто без ентузіазму. Р.Емерсон
ü Скільки б
ти не жив, усе життя слід навчатися. Сенека
ü Хто
навчається без книги, той черпає воду решетом.
ü Пам'ятай:
усі ми разом розумніші, ніж кожен із нас. Гордон
Драйден
ü Виживає не
сильніший і не розумніший, а той, хто най краще реагує на зміни, що відбуваються. Гордон
Драйден
ü Коли
людина мислить, вона має сумнів, але вона впевнена, коли діє.
А.Франц
ü Якщо ти
віднайдеш у своєму серці турботу про когось іншого, ти досягнеш успіху.
Мая Ангелоу
ü Найперше,
що має зробити вчитель, - це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв
ü Інноваційна
діяльність – це гарно організована, раціональна і систематична робота
П.Друкер
ü Творчість
– це не розкіш для обраних, а загальна біологічна потреба, інколи
не усвідомлена нами Г. Іванов
ü Учитель —
це людина, котра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна.
Е.Хоббард
ü Завдання
школи — навчити жити. Ми повинні ви ховати Людину, здатну створити своє
особисте життя. П.Блонський
ü Будь
найкращим, набувай багатства, але залишайся скромним. Гордон
Драйден
ü Творчості,
як і будь-якої діяльності, можна навчитися. Г.Апьтшуллер
ü Багато
чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та
найбільше у своїх учнів з Талмуду
ü Одноманітність
у роботі стомлює не лише учня, але й учителя
ü Дитина —
це явище в нашому житті, а не випадковість. Ш.Амонашвілі
ü Успіх
приходить до того, хто робить те, що найбільше любить. М.Форбс
ü Найголовніша
формула успіху — знання «як поводитися з людьми».
Т.Рузвельт
ü Авторитет
приходить від розуму, а не розум від авторитету.
ü Вчення моє
полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого
ближнього як самого себе. Конфуцій
ü Навчання —
це зміна здивування розумінням. В.Кротов
ü Дитина –
це дзеркало морального життя батьків
ü Розум не
має ціни, а виховання кордонів
ü Всередині
нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб
розкрити цей потенціал Мартін Лютер Кінг
ü Кожна
людина має відчути, що вона мусить знайти свою життєву місію
Мартін Лютер Кінг
ü Даруй себе
дітям! Будь терплячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.
Ш.Амонашвілі
ü Розум
являє собою суму найкращих наших почуттів. П. Шеллі
ü Немає
нічого, що не долалось би працею.
ü Духовність
- храм душі людської, душа людини – це святе
|
Сторінки
- Головна сторінка
- Про мене
- Портфоліо
- Кабінет історії та суспільних дисциплін
- Відео-презентація КМЗ кабінету
- Досвід-online
- Національно-патріотичне виховання учнівської молоді
- Афоризми та "крилаті" вислови про педагога
- Творча лабораторія колег-істориків
- Historical Puzzles
- Video lessons
- ЗНО
- Facebook: громадянська освіта
АФОРИЗМИ
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар