АФОРИЗМИ

ü  Лише той Учитель, хто живе так, як навчає (Г.Сковорода)
ü  Дитина – вище творіння Природи і Космосу і несе в собі їхні риси – могутність і безмежність (Ш. Амонашвілі)
ü  Посередній  учитель розповідає,
Хороший учитель пояснює,
Кращий учитель демонструє,
Великий учитель надихає
ü  Учитель і учень ростуть разом.
ü  Минуле належить історії, майбутнє – це таємниця, а ця мить – подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням.
ü  Ваша сила – віра в себе. Ваша свобода – відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності – культура само створення. (А. Смоловик)
ü  Учитель, який хоче мати високі результати навчання, повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці.
ü  Справжній педагог повинен працювати на майбутнє
ü  Щоб бути Великим – треба бути людиною
Великої ідеї та великого характеру
ü  Серце віддаю дітям. В. Сухомлинський
ü  Людина має відповідати за інших, діяти разом у напрямку досягнення мети
Д. Брюннер
ü  Немає нічого що не долалось би працею
ü  Розум являє собою суму найкращих наших почуттів П. Шеллі
ü  Роби велике не обіцяючи великого. Піфагор
ü  Ми навчаємося не для школи, а для життя. 
Сенека Молодший                                                     
ü  Має значення тільки те знання, яке використовується на практиці.
Гордон Драйден
ü  Мозок людини здатен учитися все життя – з моменту народження до самої смерті.
Гордон Драйден
ü  Нехай учитель поспішає до дітей, радіє кожній зустрі­чі з ними, тоді й діти поспі­шатимуть у школу і щиро ра­дітимуть кожній зустрічі зі своїм учителем.
Ш. Амонашвілі              
ü  Мудра людина не робити­ме іншим того, чого вона не бажає, щоб зробили їй.
Конфуцій
ü  Прокладай шлях до розуму людини через її серце. Ф.Честерфілд

ü  Відкриття народжуються там, де закінчуються знання вчителя й починається нове знання учня. К.Федін          
ü  Вчаться у тих, кого люб­лять.
ü  Ти можеш!» — повинен на­гадувати вчитель учневі.
«Він може!» — повинен нагадувати колектив.
«Я можу!» — повинен повірити в себе учень. В.Шаталов
ü  Сучасний урок – це твір мистецтва, де педагог уміло використовує всі можливості для розвитку особистості учня
ü  Наші знання — це сума того, чого ми навчилися, й того, що ми забули.
                                                                                                      М.Ебнер-Ешенбах
ü  Учитель – бджілка, знання учнів – мед.
ü  «Урок – перше вогнище, зігрівшись біля якого людина прагне стати мислителем»
                                       Г.О. Пуліна
ü  Ніщо велике ніколи не було досягнуто без ентузіа­зму. Р.Емерсон
ü  Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися. Сенека
ü  Хто навчається без книги, той черпає воду решетом.
ü  Пам'ятай: усі ми разом ро­зумніші, ніж кожен із нас. Гор­дон Драйден
ü  Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто най­ краще реагує на зміни, що від­буваються. Гордон Драйден
ü  Коли людина мислить, вона має сумнів, але вона впевнена, коли діє.
                                     А.Франц
ü  Якщо ти віднайдеш у своєму серці турботу про когось іншого, ти досягнеш успіху.
                                  Мая Ангелоу
ü  Найперше, що має зробити вчитель, - це розвинути в учня дух допитливості.
Д.Менделєєв
ü  Інноваційна діяльність – це гарно організована, раціональна і систематична робота
                                           П.Друкер
ü  Творчість – це  не розкіш для обраних, а загальна біологічна потреба, інколи не усвідомлена нами Г. Іванов
ü  Учитель — це людина, кот­ра вирощує дві думки там, де раніше зростала одна.
                                                                                Е.Хоббард
ü  Завдання школи — на­вчити жити. Ми повинні ви­ ховати Людину, здатну ство­рити своє особисте життя. П.Блонський
ü  Будь найкращим, набувай багатства, але залишайся скром­ним. Гордон Драйден
ü  Творчості, як і будь-якої ді­яльності, можна навчитися. Г.Апьтшуллер                   
ü  Багато чого я навчився у своїх наставників, ще більше у своїх товаришів, та найбільше у сво­їх учнів  з Талмуду
ü  Одноманітність у роботі стомлює не лише учня, але й учителя  
ü  Дитина — це явище в нашо­му житті, а не випадковість. Ш.Амонашвілі

ü  Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить. М.Форбс                        
ü  Найголовніша формула успі­ху — знання «як поводитися з людьми».
                         Т.Рузвельт
ü  Авторитет приходить від розуму, а не розум від авто­ритету.
ü  Вчення моє полягає лише в тому, щоб мати чисте серце і любити свого ближнього   як самого себе.                                                                                        Конфуцій
ü  Навчання — це зміна зди­вування розумінням. В.Кротов
ü  Дитина – це дзеркало морального життя батьків
ü  Розум не має ціни, а виховання кордонів
ü  Всередині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал Мартін Лютер Кінг
ü  Кожна людина має відчути, що вона мусить знайти свою життєву місію
                         Мартін Лютер Кінг
ü  Даруй себе дітям! Будь терп­лячим і будь готовим до зустрічі з ними в дитинстві.
                      Ш.Амо­нашвілі
ü  Розум являє собою суму найкращих наших почуттів. П. Шеллі
ü  Немає нічого, що не дола­лось би працею.
ü  Духовність -  храм душі людської, душа людини – це святе


Немає коментарів:

Дописати коментар